-مجلس نهم:190
 "حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا مدیح" روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تفت با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله كشور گفت: بالاترين خدمت مسئولان ادارات شهرستان در زمان تصدي مسئوليت ادارات اين است كه سند چشم انداز 20 ساله را خوب ببينند و در اين راستا هيچ كوتاهي انجام ندهند. امام جمعه تفت به محورهاي توسعه شهرستان اشاره و افزود: محورهاي توسعه كشاورزي،گردشگري و علمي و آموزشي شهرستان بايد جدي گرفته شود و همه مسئولان شهرستان با محوريت فرمانداري نسبت به ايجاد مديريت واحد، اتحاد، انسجام و حركت در اين راستا اقدام نمايند.
امام جمعه تفت در ادامه پیروزی یوم الله نهم دیماه را برابر با پیروزی 22 بهمن عنوان نمود و اظهار داشت : پیروزی یوم الله نهم دیماه با پیروزی بزرگی همچون یوم الله 22 بهمن برابر بود.
 وي به ریشه یابی فتنه سال 88 پرداخت و افزود:آمریکاییها به واسطه براندازی جمهوری اسلامی چند سیاست را دنبال می کنند که یکی از آنها سیاست مهار درونی است و در این راستا استراتزی در انتخابات تعریف کردند.
حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا مدیح افزود: ولی در این آشوب و فتنه مردم انقلابی و دوستدار ولایت ایران اسلامی با درایت مقام معظم رهبری به صحنه آمدند وریشه این آشوب را خشکاندند.
 وی با بیان اینکه این یوم الله نیز باید همچون یوم الله 22 بهمن گرامیداشته شود گفت:جمع و جور کردن آشوب و فتنه هم یک پیروزی بسیار بزرگ برای ملت ایران بود.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا